niedziela, 3 marca 2019

Powitanie

Hej kochani !♥ Mam na imię Zuzia i mam 11 lat. Wiem, że w 2019 roku już nikt nie czyta blogów, ale co mi tam :P. Ten blog będzie o moim życiu i historiach realistycznych. Moja siostra też kiedyś miała bloga więc się inspiruję. Powiem coś o sobie. Urodziłam się 11.08.2007. Mam dwie siostry. Jedna ma na imię Ola i ma 21 lat, a druga ma na imię (w sumie to miała, bo już jej nie ma :( ) Agata i teraz by miała 23 lata. Uwielbiam ŚPIEWAĆ I TAŃCZYĆ. Śpiewam już od 7 lat i to kocham robić, a tańczę 6 lat. 4 lata towarzyski, a 2 lata hip- hop. Mam też konto na ISing (mysterpo) moja siostra mi je zakładała. Zapraszam was na insta, snapa, YT i tik toka nazwy macie na końcu, a tu macie moje zdj. Dobra kończę kolejny wpis 10.03.2019. Papa miśki ♥
















Insta: zuziex1112
snap: zuziex1112
yt: SuzieSingPL
tik tok

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz